2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Okulumuz Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurul toplantısı 29.09.2024 Pazar günü saat 10:30'da okulumuz konferans salonunda yapılacaktır.
NERİMAN EROL YILMAZ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
OKUL AİLE BİRLİĞİ GENEL KURULU TOPLANTI DAVETİYESİ
Sayın Velimiz;
Okulumuzun Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurul Toplantısını yapmak ve 2024-2025 Eğitim Öğretim yılında yapılacak faaliyetleri görüşmek üzere aşağıdaki gündem maddeleri kapsamında genel kurulumuz 29.09.2024 Pazar günü saat 10:30'da okulumuz konferans salonunda yapılacaktır. Yapılacak genel kurulumuzda Okul Aile Birliği yönetmeliği gereği yönetim kurulu (5 asil, 5 yedek) ve denetleme kurulu (1 asil, 1 yedek) üyelerinin seçimleri liste halinde oylanarak yapılacaktır. Bu nedenle görev almak ve liste sunmak isteyen velilerimiz 27.09.2024 Cuma günü saat 17:00'ye kadar listesini okul idaresine dilekçe ekinde vermeleri gerekmektedir. Unutmayalım ki genel kurulumuza katılımınız okulumuza, bize ve öğrencimize vereceğiniz önemin bir göstergesidir. Okul Aile Birliğimizin çalışmalarına destek olabilmek için toplantıya katılımınızı önemle rica ederim.
(Gündem Maddeleri okulumuz panosunda ve internet web adresinde yer almaktadır.)
NERİMAN EROL YILMAZ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ OKUL AİLE BİRLİĞİ GENEL KURULU TOPLANTISI
Gündem Maddeleri
1-Açılış, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı,
2-Gündem Maddelerinin Okunması,
3-Divan Başkanlığının Oluşturulması, (Açık oyla veli üyeler arasından bir divan başkanı ve iki kâtip seçilir.)
4- Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu adına başkan Hürü NURAL’ın açılış konuşması,
5- Okul Aile Birliği Denetim Kurulu Adına …………..konuşması ,
6- Okul İdaresi Adına Konuşma,
7-Yönetim Kurulu faaliyet raporunun okunup ibra edilmesi,
8-Denetleme kurulu raporunun okunup ibra edilmesi,
9-Hesapların ibra edilmesi,
10-Okul ve öğrencilerin ihtiyaçlarını dikkate alarak yönetim kurulunca hazırlanan tahmini bütçenin okunup kabul edilmesi,
11-Yeni Yönetim Kurulu seçimi (5 asil 5 yedek) ,
12-Yeni Denetim Kurulu seçimi (1 asil 1 yedek) ,
13-Yönetim Kuruluna Harcama Yetkisi Verilmesi,
14-İhtiyaçların giderilmesine yönelik yönetim kurulunun yetkilendirilmesi,
15-Okulun işleyişinde görev alan komisyonlara üye seçimleri -Servis Denetleme Komisyonu (1 Asil, 1 Yedek) -Kantin Denetleme Komisyonu (1 Asil, 1 Yedek) -Taşımacıyı Tespit Komisyonu (2 Asil, 2 Yedek) - Sosyal Etkinlikler Kurulu (1 Asil, 1 Yedek) - Okul Ödül Ve Disiplin Kurulu (1 Asil, 1 Yedek-Yönetim kurulundan olacak) - Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulu (1 Asil, 1 Yedek- Yönetim kurulundan olacak) - Onur Kurulu: OAB Başk. - Rehberlik Hizmetleri Okul Yürütme Kurulu: OAB Başk. - Kontenjan Tespit Komisyon Üyeleri (1 Asil, 1 Yedek) - Ogos Okul Yürütme Ve Denetleme Komisyonu OAB Başk. - Eğitimde Kalite Yönetimi Kurulu (1 Asil, 1 Yedek) - Tanıtım, Mezunları İzleme İstihdam, Mesleki Rehberlik Ve Danışma Hizmetleri Komisyonu: OAB Başk. - Fen Ve Sosyal Bilimler Proje Bilim Kurulu: OAB Başk. -Stratejik Planı Okul Ekibi:( 2 Asil, 2 Yedek Ve OAB Bşk.)
16-Okulun eğitim-öğretim kalitesinin yükseltilmesine ilişkin önerilerin görüşülmesi
a- Öğrenci kılık kıyafet uygulamasının karara bağlanması
b- Okul-Öğrenci-Veli sözleşmesi’nin görüşülmesi ve imzalanması
c- Okulun fiziki imkanlarının geliştirilmesi
d- Ders materyallerinin görüşülmesi, teklif ve önerilerin karara bağlanması
17-Resmi-Özel Pansiyon öğrenci velileri ile pansiyonun iş ve işlemleri hakkında istişare mahiyetinde görüşmelerin yapılması,
18-Kurul sonrası isteyen velilerin öğretmenler ile görüşmelerini yapmaları
19-Dilek ve Temenniler, Kapanış.
Adres:
Ahatlı Mahallesi 3168 Sokak No39 Kepez/Antalya
Telefon
02425027171