2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okulumuz Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurul toplantısı 28.09.2025 Pazar günü saat 11:00'da okulumuz konferans salonunda yapılacaktır.
NERİMAN EROL YILMAZ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
OKUL AİLE BİRLİĞİ GENEL KURULU TOPLANTI DAVETİYESİ
Sayın Velimiz;
Okulumuzun Okul Aile Birliği Olağan Genel Kurul Toplantısını yapmak ve 2025-2026 Eğitim Öğretim yılında yapılacak faaliyetleri görüşmek üzere aşağıdaki gündem maddeleri kapsamında Genel Kurulumuz 28.09.2025 Pazar günü saat 11:00'da okulumuz konferans salonunda yapılacaktır. Yapılacak Genel Kurulumuzda Okul Aile Birliği yönetmeliği gereği yönetim kurulu (5 asil, 5 yedek) ve denetleme kurulu (1 asil, 1 yedek) üyelerinin seçimleri liste halinde oylanarak yapılacaktır. Bu nedenle görev almak ve liste sunmak isteyen velilerimiz 26.09.2025 Cuma günü saat 17:00'ye kadar listesini okul idaresine dilekçe ekinde vermeleri gerekmektedir. Unutmayalım ki Genel Kurulumuza katılımınız okulumuza, bize ve öğrencimize vereceğiniz önemin bir göstergesidir. Okul Aile Birliğimizin çalışmalarına destek olabilmek için toplantıya katılımınızı önemle rica ederim.
(Gündem Maddeleri okulumuz panosunda ve internet web adresinde yer almaktadır.)
GÜNDEM MADDELERİ:
1. Açılış-Gündem Maddelerinin okunması ve İlaveler,
2. Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı,
3. Divan Başkanlığının Oluşturulması, (Açık oyla veli üyeler arasından bir divan başkanı ve iki kâtip seçilir.)
4. Okul Müdürü Mehmet ÖTGEN’in Açılış Konuşması,
5. Yönetim Kurulu Faaliyet Raporunun Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Hürü NURAL tarafından Okunup İbra Edilmesi, OYLANMASI
6. Okul Aile Birliği Denetleme Kurulu Raporunun Denetlem Kurulu Üyesi Öğretmenimiz Şuayip DAYI tarafından okunması, OYLANMASI
7. Okul Ve Öğrencilerin İhtiyaçlarını Dikkate Alarak Yönetim Kurulunca Hazırlanan Tahmini Bütçenin Okunup, OYLANMASI
8. Yeni Yönetim Kurulu Seçimi (5 Asil 5 Yedek),
9. Yeni Denetim Kurulu seçimi (1 asil 1 yedek),
10. Yeni Yönetim Kuruluna harcama yapabilmesi ve bağış toplayabilmesi için Genel Kurula yetki verilmesi ve OYLANMASI.
11. İhtiyaçların Giderilmesine Yönelik Yönetim Kurulunun Yetkilendirilmesi,
12. Okulun İşleyişinde Görev Alan Komisyonlara Üye Seçimleri
a. Servis Denetleme Komisyonu (1 Asil, 1 Yedek)
b. Kantin Denetleme Komisyonu (1 Asil, 1 Yedek)
c. Taşımacıyı Tespit Komisyonu (2 Asil, 2 Yedek)
d. Sosyal Etkinlikler Kurulu (1 Asil, 1 Yedek)
e. Okul Ödül Ve Disiplin Kurulu (1 Asil, 1 Yedek-Yönetim kurulundan olacak)
f. Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulu (1 Asil, 1 Yedek- Yönetim kurulundan olacak)
g. Onur Kurulu: OAB Başk.
h. Rehberlik Hizmetleri Okul Yürütme Kurulu: OAB Başk.
i. Kontenjan Tespit Komisyon Üyeleri (1 Asil, 1 Yedek)
j. OGOS Okul Yürütme Ve Denetleme Komisyonu OAB Başk.
k. Eğitimde Kalite Yönetimi Kurulu (1 Asil, 1 Yedek)
l. Tanıtım, Mezunları İzleme İstihdam, Mesleki Rehberlik Ve Danışma Hizmetleri Komisyonu: OAB Başk.
m. Fen Ve Sosyal Bilimler Proje Bilim Kurulu: OAB Başk.
n. Stratejik Planı Okul Ekibi:( 2 Asil, 2 Yedek Ve OAB Bşk.)
13. Okulun Eğitim-Öğretim Kalitesinin Yükseltilmesine İlişkin Önerilerin Görüşülmesi
a. Öğrenci kılık kıyafet uygulamasının karara bağlanması
b. Okul-Öğrenci-Veli sözleşmesinin görüşülmesi
c. Okulun fiziki imkânlarının geliştirilmesi
d. Ders materyallerinin görüşülmesi, teklif ve önerilerin karara bağlanması
14. Aile Okulu Projesi Hakkında Bilgilendirme Yapılması
15. Resmi-Özel Pansiyon Öğrenci Velileri İle Pansiyonun İş Ve İşlemleri Hakkında İstişare Mahiyetinde Görüşmelerin Yapılması,
16. Kurul Sonrası Velilerinin Sınıf Ve Rehber Öğretmenleri İle Görüşmesi
17. Dilek ve Temenniler, Kapanış.
Adres:
Ahatlı Mahallesi 3168 Sokak No39 Kepez/Antalya
Telefon
02425027171